poniedziałek, 17 października 2011

Nie mam nic do powiedzenia....

Od czasu mojego ostatniego postu dużo się zmieniło! Choć może jedna rzecz pozostała bez zmian! Brak oglądalności bloga i zero komentarzy. Chciałabym, byście powiedzieli mi o czym chcecie go czytać! Liczę na wasze pomysły w komentarzach. Możecie przysyłać mi też linki do swoich blogów. Chętnie je poczytam! :D
--------------------
Wiem, wiem, że jestem jakaś opóźniona w nowinkach światowych, ale udało mi się w końcu obejrzeć 2 części Zmierzchu! Którą wolicie? Oczywiście nie jestem na tyle opóźniona, by nie przeczytać książek <3 Były o wiele lepsze niż film! I jesteście Team Edward, czy Team Jacob? I wolicie sagę Zmierzch, czy Harrego Pottera <3? Hmmm ja nie wiem....Lubię książki o miłości...ale takie naprawdę dobre lubię też fantastyczne . :D A jaka jest w ogóle wasza ulubiona książka?:)

3 komentarze:

  1. Ja też lubię książki fantastyczne :D moje ulubione to : eragon , hobbit i Artemis Fowl :P
    ogl fajnyy bloog , wciaga pozdrawiam i zyczę sukcesow :> serdecznie zapraszam do mnie :P skomentuj proszee... :D i zapisz się w księdze gości , było by miło ;p C:
    http://magia-srodziemia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. również lubię czytać książki o miłości. mam zamiar przeczytać serię zmierzchu. :)
    zapraszam: http://bexloved.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię czytać książki o miłości, jednakże powiem Ci szczerze że wszystkie są ''oklepane''.

    Lubię bardziej Ed.

    Też czytałam Zmierzch, mam wszystkie części :)

    Nigdy nie czytałam ani nie oglądałam Harr'ego Pottera, więc nie mogę porównać.

    Nie mogę się doczekać Przed świtem :)

    Również lubię czytać ks. Ever, Błękitna godzina i inne :)

    Wejdziesz i skomentujesz mojego bloga?

    http://notatnikmileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń