sobota, 9 kwietnia 2011

Mój ulubiony teleturniej.

Może teleturnieje muzyczne nie mają nic wspólnego z siatkówką, ale nie zaszkodzi, jeśli coś o nich zapiszę. Widziałam kawałek odcinka Bitwy na głosy, wszystkie Must be the music i prawie wszystkie (1 mi przepadł) X-Factor. Muszę stwierdzić, że Must be the music według mnie jest zdecydowanie najlepsze. W jury zasiadają:
Łozo, Kora, Elżbieta Zapendowska i Adam Sztaba.

Must be the music - tylko muzyka możecie oglądać o godzinie 20:00 w każdą sobotę na polsacie!


2 komentarze:

  1. Masz rację! :) Chociaż ja lubię jednakowo mbdm i xFactor;) Zapraszam do mnie:) :
    http://opowiadanie-o-austria-team.blog.onet.pl/
    Prosze skomentuj tak jak jak twój blog xD
    Olkaa:D z zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że skomentuję :)

    OdpowiedzUsuń