czwartek, 28 lipca 2011

Czy ktoś to w ogóle czyta?

0 komentarzy. Tak jest, w niektórych postach. Wiem, że niekiedy moje wypociny nie są zbyt interesujące, ale od czasu do czasu, chociażby moi obserwatorzy mogliby skomentować tego bloga. :) Prosiłabym was o to, bo przynajmniej miałabym pewność, że ktoś czyta tego bloga. Dziękuję wam za każdy komentarz.
-----------------------------------------------
Wakacje - niby wspaniała rzecz. Ale wspanialsza by była, gdyby nie nuuuudaaaa. No dobra, wczoraj się nie nudziłam, bo byłam u koleżanki za miastem i się świetnie bawiłyśmy. Byłyśmy na obserwacji ptaków. Widziałyśmy tyle tych zwierząt, że nie zapamiętałam nawet 1 nazwy gatunku. ;p Wybaczcie... Trochę pogadałyśmy i w ogóle. A teraz znowu dopada mnie nuuuudaaaa! :)


4 komentarze:

  1. Dokładnie, nuda, ale tylko w domu ;D
    Tak to jestem w stajni, więc jakieś może 5 godzin się nudze.

    Post mi się nie urwał, tylko j nie dokończyłam, bo pisałam go na raty xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytam tego bloga, kiedy tylko jest nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Fajny blog. Dodaję cię do obserwowanych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie siatkowka6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do twojego pytania o młodziczkach nie dodaję nic, bowiem na razie nie ma żadnych rozgrywek, ani reprezentacji, ale jak tylko pojawią się jakieś newsy od razu dodam. ;))

    OdpowiedzUsuń