czwartek, 21 lipca 2011

Yhmm....

Jak można zauważyć ostatni post napisałam 23 czerwca (o ile mnie pamięć nie myli ;p). To kupa czasu temu (wiem, wiem - to 2 słowo dziwnie wygląda w tym poście ;p". Oto moje wytłumaczenie:
1. Nie miałam czasu pisać.
2. Nie chcę mi się pisać.
Wiem, że moje wytłumaczenie się nie jest zbyt dobre, ale odnośnie punktu 1 mogę wyznać, że byłam na dwóch obozach. Na 1 w Kudowie, a na jednym w Warszawie. Było super ;*
A odnośnie punktu 2 nie mam wytłumaczenia. Nie mam o czym pisać. Ale jeszcze zobaczę :)

3 komentarze:

  1. zaczynasz się, młoda, wdawać we mnie :D
    Może jeszcze będą z ciebie ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Tak, kocham te zwierzęta, Wirek jest mój naj :*

    OdpowiedzUsuń