niedziela, 24 lipca 2011

Nowe zainteresowanie

Od (jeśli mnie pamięć nie myli) 3 lat gram w siatkówkę ♥. Kocham ten sport i za nic nie zamieniłabym go na inny. Mam nadzieję, że zawsze będę w nią grać. Niekoniecznie zawodowo, chociażby dla przyjemności. Troszkę interesuję się fotografią i po obejrzeniu fotobloga koleżanki ---> 
http://www.photoblog.pl/ufoooo/ bardzo spodobały mi się zdjęcia koni. No prawdę mówiąc same konie też. Jednak pochwalę się publicznie, że nie potrafię wsiąść na konia bez pięciometrowego schodka i bez pomocy przynajmniej jednego, załamanego moim "końskim" talentem człowieka. Ale to wcale mi nie przeszkadza w fascynowaniu się tymi zwierzętami i rysowaniu ich.


Wybaczcie, że nie za dobrze widać. :) Wiecie, skanowane... ;]

Proszę o komentarze. ;*

3 komentarze:

  1. Mam howrse, ale nie gram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Zuziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie rysujesz :)
    Ja może też kiedyś będę uczyła siedzenia, ale wiesz, najpierw coś prostego i po kolei :) \

    OdpowiedzUsuń