sobota, 11 czerwca 2011

Przegrana czy wygrana?

Tytuł posta w ogóle nie nawiązuje do całego ogólnie rzecz biorąc posta. Jak już można było wcześniej przeczytać w moim blogu, to jak już mówiłam 11 czerwca - dzisiaj odbyły się finały turnieju piłki mini - siatkowej Kinder + Sport. Razem z moją drużyną zagrałyśmy chyba z 9 meczy. Po 1 secie do 25. Nie będę się wam  chwalić wynikami :) ale zdradzę wam, że nie wszystko przegrałyśmy ;p No cóż....ale przynajmniej doskonalimy swoje umiejętności, prawda? W poprzednim poście dodałam, że mój nauczyciel od informatyki ten ów blog już zobaczył, więc mogę pisać posty trochę "luźniej". Ale nie będę ukrywać, że blog ten zaczęłam prowadzić po to by zdobyć dodatkową ocenę z informatyki, gdyż w tym roku liczyłam na 6 z tego przedmiotu. Moje pragnienie się spełniło, więc jestem zadowolona. Ale wspomnę wam, że zawsze chciałam bloga prowadzić. Teraz robię to, tylko że nie mogę się zdecydować o czym mam pisać. Nie za bardzo interesuje mnie pisanie internetowego pamiętnika, gdyż jak już wiele razy wspominałam codziennie nie chodzę po ciekawych miejscach na świecie, a takie przygody z chęcią opisywałabym na swoim blogu. No cóż....ciekawy pomysł. Przeczytajcie poprzedniego posta z mojego bloga. Chciałabym prowadzić drugi, na którym będę opowiadała o czyjejś historii. Nie mam jednak pomysłu na głównych bohaterów. Jak macie jakieś pomysły, to piszcie bardzo was proszę w komentarzach. Główną postacią miałaby być dziewczyna. :) Dziękuję wam za pomoc i za to, że chciało wam się przeczytać tego długiego (jak mi się wydaje) posta. :)

1 komentarz:

  1. ciekawy blog , jestem pod wrażeniem :) zapraszam do mnie i do obserwacji moze nzjadziesz cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń