poniedziałek, 16 maja 2011

Wycieczka szkolna

W środę pojechałam razem z moją i dwiema innymi klasami na wycieczkę do Trójmiasta i na Hel. Było bardzo fajnie! Wszystko mi się podobało. No......prawie wszystko! Nasz autokar nie posiadał firanek, a klimatyzacja nie działała! Warto również wspomnieć, że było wtedy bardzo gorąco! Ale to tam malutki szczegół. Mieliśmy okazję zwiedzić starówkę w Gdańsku, płynęliśmy okrętem i trochę moczyliśmy nogi w morzu. Woda była strasznie zimna, ale nam to nie przeszkadzało! Brrrr. Oczywiście zwiedziliśmy też inne ciekawe miejsca. Dodam, że towarzystwo miałam świetne i nie sposób było się nudzić!!!

Pokażę też kilka zdjęć, jak tylko znajdę kabelek od aparatu! ;p

2 komentarze:

  1. To szukaj tego kabelka , szukaj :D czekamy ;pp

    http://plecione-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo czekam na kabel ;p
    zaprzaszm dodaj komcia i dodaj się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń