piątek, 13 kwietnia 2012

13 w piątek...

Przesądni uważają, że 13 dzień miesiąca, wypadający w piątek jest dniem pechowym. Ja jakoś nie wierzę w żadne przesądy i zobaczcie! Jeszcze żyję :) Czarne koty, liczba 13 czy przechodzenie pod drabiną jakoś mnie nie ruszają :D A wy? Jesteście przesądni?
Aczkolwiek ostatnim razem gdy było 13 w piątek pojechałam do koleżanki. Akurat gdy włączałyśmy kompa w całej wsi wyłączyli prąd :D Oczywiście cały komp się "spalił" i nie dział. :( Wina 13 miesiąca w piątek? Dla mnie nie! ;p Czysty przypadek :D


Cytat dnia: Odważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie, że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach. --> Autor nieznany

3 komentarze:

  1. Owszem, bywam przesądna. Na szczęście dziś pecha nie miałam... : ) Świetny blog! Korni ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Zuziu. Jestem przesądny. Najgorsze są czarne koty xD. Jaki tam przypadek! To ten piątek 13 się zemścił na kompie :D. Nie zapomnij napisać o mnie i o moim FRUGO! Milord Kacpi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupi bloog...

    OdpowiedzUsuń