piątek, 6 kwietnia 2012

Meczyk ♥

Wybaczcie, że dopiero teraz piszę, ale przez pewne ograniczenie czasowe, który zainstalował mój tatuś informatyk nie mogę pisać wcześniej niż przed 16:00 :( No, ale cieszę się, że w ogóle mam do niego dostęp!
Jak już pisałam dziś o 11:00 miałam mecz siatkówki. Moja kategoria wiekowa & studentki i licealistki. Ku zdziwieniu wszystkich (łącznie moim) 1 set wygrałyśmy 25:21 : O po drugim secie było widać, że dały nam fory, ponieważ wyniku nie będę wam przedstawiać :D Na tym skończyłyśmy spotkanie, ponieważ byłyśmy strasznie zmachane ^^ I się "wymieszałyśmy" i grałyśmy dalej ;p Moja drużyna wygrała 25:15 :D Nieźle...fajnie było. Kocham sport ♥


Tak właśnie wyglądam, gdy trener każe mi wystawić piłkę! Atak, zagrywka, odbiór...wszystko! Ale za grzyba dobrze nie wystawię xD

Cytat dnia: When a man wants to murder a tiger, he calls it sport; when the tiger wants to murder him, he calls it ferocity. —-> George Bernard Shaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz