piątek, 13 kwietnia 2012

Przykre komentarze...

Ten post dedykuję mojej koleżance W., która dziś w szkole zademonstrowała swój wspaniały charakter. Ciągle komentowała mój wygląd i osobowość. Sama urodą nie grzeszy, a innym to tylko przykrość sprawiać, obrażać mnie, mój charakter, styl i bloga. Fajnie mieć takie osoby w klasie! Pozdrawiam Cię serdecznie W.! W końcu ty jesteś taka idealna -.-


Site models

Jestem taka, jaka jestem i nie mam zamiaru się dla ciebie zmieniać! Nie odwdzięczę ci się. Ja po prostu jestem sobą. Nie udaje nikogo, jak ty.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona zawsze była głupią krową.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie prowadzisz bloga :) choć bardziej podoba mi się pomysł z cytatami niż z tymbarkiem. Widać, że sprawia Ci to radość. A co do Twojej koleżanki to naprawdę nie warto przejmować się opiniami ludzi, którzy nas bezzasadnie krytykują. (Najczęściej robią to po prostu z zazdrości) Trzeba wierzyć w swoją wartość i nie zwracać uwagi na tych, którzy zamiast realizować siebie, marnują energię na psucie humoru innym, aby poczuć się lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń