czwartek, 5 kwietnia 2012

Na rolkach ♥

W końcu udało mi się wybrać na rolki! Dzisiaj po południu spotkałam się z kumpelą i jeździłyśmy po pobliskiej ścieżce. Niestety wolałyśmy nie jeździć po zbyt stromych jej częściach, ponieważ nasz talent do jazdy na rolkach ogranicza się do jazdy w przód, bez umiejętności hamowania, więc nasza trasa była ograniczona do jakichś 200 metrów. :D Ale nie szkodzi.... i świetnie się bawiłyśmy. :) Czekam na kolejny taki "wypad"... no i koniecznie muszę nauczyć się jeździć na deskorolce ♥ zawsze chciałam się nauczyć, ale coś mi od 14 lat nie idzie z moimi planami :D Ale w te wakacje (trzymajcie mnie za słowo) w końcu się nauczę! :D Oby tylko nie było tak jak z mym...hmmm sukcesem w snowboardingu...nie szło mi najlepiej. Teraz, jak tylko słyszę słowo rotacja, to robi mi się niedobrze! Brrr....weź tak leż 1,5 godziny w śniegu i spróbuj wstać! Nigdy więcej.... ;p

No cóż...tak wolałabym nie robić...

Jeszcze się tak nauczę! xD

Cytat dnia: Chcąc być czyimś przyjacielem, trzeba stać się godnym przyjaźni.

2 komentarze: